Spletna trgovina z nakitom in modnimi dodatki

Imate vprašanje? Kontaktirajte nas

tel.: 070 333 331 (9:00 - 14:00)

email: info@nakitko.si

 Pogosta vprašanja in odgovori

 

1. Kakšni so stroški in čas dostave?

Naročilo vam lahko pošljemo:

- po povzetju ( vrednost naročila poravnate poštnemu uslužbencu ob prevzemu paketa) DOSTAVA 3,00€
- priporočeno ( z nakazilom na naš TRR) DOSTAVA 1,50€

 - pri nakupih nad 45€ stroške poštnine plačamo mi*

 

V kolikor imate urejeno spletno bančništvo (Bankanet,Abanka,NLB..) vam toplo priporočamo plačilo po predračunu, kjer je poštnina minimalna in sicer 1,50€. Na tak način se izognete visokim stroškom plačila po povzetju in prevzema paketa, ki znašajo 3,44€.

 

Vsa naročila prejeta do 15.00 ure, odpošljemo še isti delovni dan, naročilo pa je tako naslednji delovni dan že pri vas. V kolikor so naročila oddana po 16.00 uri, jih odpošljemo šele naslednjo jutro, dobavni rok je tako dva delovna dni. Vsa naročila, ki  prejmemo v petek po 16.00 uri in med vikendom, odpošljemo v ponedeljek zjutraj.

 

2. Ali lahko artikle vidim v živo in jih tudi osebno prevzamem?

Nakitko.si je zaenkrat le spletna trgovina, tako da vam vse željene artikle pošljemo po pošti. Ker se zavedamo, da lahko artikel v živo izgleda drugače, kot ste si ga predstavljali, vam ponujamo možnost zamenjave artikla ali vračila denarja. V tem primeru nam pišite na mail:info@nakitko.si. Potrudili se bomo, da skupaj poiščemo ugodno rešitev za vas.


3. Z artiklom nisem zadovoljna, saj ni izpolnil mojih pričakovanj. Do kdaj ga imam čas vrniti in kakšen je postopek?

Artikel, s katerim niste zadovoljni, lahko vrnete najkasneje v roku 15 dni na sedež podjetja: NAKITKO D.O.O., GRADIŠKA 40, 2211 PESNICA PRI MARIBORU. Pred tem nas pisno obvestite na mail:info@nakitko.si, kjer se bomo dogovorili za nadaljni postopek.

 

4. Prejela sem poškodovan artikel, kaj storiti?

Preden paket prispe do naročnika, gre čez veliko rok in včasih se zgodi, da prispe kakšen kos poškodovan. V tem primeru nas obvestite na mail:info@nakitko.si in zaprosite za ponovno pošiljko. Stroške, ki nastanejo zaradi poškodovanega artikla, krijemo sami.

 

5. Imam posebne želje, ki pa jih na vaši spletni strani nisem zasledila. Kaj storiti?

Če že morda dlje časa iščete kakšen kos nakita ali drugega modnega dodatka in ga nikjer ne najdete, nam lahko kratek opis artikla ali sliko artikla pošljete na mail:info@nakitko.si. Potrudili se bomo, da poiščemo artikel za vas in vas seznanimo s ceno in dobavnim rokom.


* če se odločite za nakazilo na naš TRR in imate vrednost naročila nad 45€, vam stroške poštnine krijemo mi. V primeru, ko vrednost naročila presega 45€ in se odločite za plačilo po povzetju, plačate le stroške dostave paketa, ki so nekje 1,24€ ali 2,30€ za večje pakete.
 

PRIJAVA NA E-NOVICE
vpišite vaš e-naslov in obveščali vas bomo o novostih iz naše ponudbe