Podatki o podjetju:
Nakitko d.o.o.
Gradiška 40
2211 Pesnica pri mariboru
Davčni zavezanec: da
Davčna številka: SI21170819
Matična številka: 3962369000
Podjetje vpisano v register dne 28.4.2011, pri Okrožnem sodišču v Mariboru, številka vpisa SRG2011/15587
1. Splošno
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.nakitko.si, ki jo upravlja družba Nakitko d.o.o., so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) ter Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR), ter na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Z registracijo v sistem trgovine obiskovalec pridobi:
Uporabniško ime, ki je enako naslovu elektronske pošte, in
Geslo, ki ga določi sam.
Uporabniško ime in geslo nedvoumno identificirata uporabnika in sta zaupna. Ob registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Z nakupom izdelka uporabnik postane kupec.
Podatki, posredovani ob registraciji in oddaji spletnega naročila, bodo varovani skladno z ZVOP-2 in GDPR.
Splošni pogoji poslovanja urejajo pravice in obveznosti trgovca ter kupca v povezavi z nakupom izdelkov v spletni trgovini.
2. Dostopnost informacij
Z registracijo v spletno trgovino obiskovalec pridobi:
Uporabniško ime, ki je enako naslovu elektronske pošte, in
Uporabniško geslo, ki ga določi sam.
Uporabniško ime in geslo nedvoumno identificirata uporabnika in povezujeta z vnesenimi podatki. Gesla je prepovedano posredovati tretjim osebam.
Z registracijo obiskovalec potrdi, da je polnoletna in pravno sposobna oseba za sklenitev pogodbe. Ob registraciji obiskovalec postane uporabnik, z nakupom izdelka pa kupec.
S temi Splošnimi pogoji poslovanja se opredeljujejo:
delovanje spletne trgovine,
pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca,
poslovno razmerje med Trgovcem in uporabnikom kot kupcem.
Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vedno na voljo:
podatki o identiteti Trgovca (firma, sedež, številka registra),
kontaktni podatki za hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon ipd.),
informacije o bistvenih značilnostih izdelkov in storitev, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami,
informacije o dostopnosti izdelkov in storitev,
način in pogoji dostave, predvsem kraj in rok dostave,
informacije o načinu plačila,
podatki o časovni veljavnosti ponudbe,
informacije o roku in pogojih za odstop od pogodbe, v skladu z ZVPot-1,
informacije o možnostih vračila izdelkov in morebitnih stroških vračila,
informacije o postopku s pritožbo ter kontaktne podatke odgovorne osebe Trgovca za stik z uporabniki.
3. Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem
Ponudba izdelkov
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave spletnega poslovanja lahko pogosto spreminja in se sproti ažurira. Trgovec si prizadeva, da so podatki o izdelkih ažurni in pravilni.
Rok dobave
Za izdelke, ki so na zalogi, je običajni rok dobave 2 delovna dneva za naslove v Sloveniji, razen če Pošta Slovenije na posameznem naslovu dostavi kasneje.
Za izdelke, ki niso na zalogi, velja rok dobave, ki je naveden ob izdelku v spletni trgovini.
Trgovec zagotavlja, da je vsak izdelek iz spletne trgovine dostopen v razumljivem roku.
Načini prevzema
Uporabnik lahko ob oddaji naročila izbere enega od naslednjih načinov prevzema izdelkov:
Po pošti z možnostjo plačila po povzetju, pri čemer se zaračunajo poštni stroški v višini 3,99 EUR.
Po pošti z vnaprejšnjim nakazilom (plačilo po predračunu), pri čemer se zaračunajo poštni stroški v višini 3,99 EUR.
4. Načini plačila
Trgovec uporabniku omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:
Gotovina ob prevzemu – plačilo se izvede ob dostavi izdelka ali ob osebnem prevzemu.
Vnaprejšnje nakazilo – kupnina se nakaže na transakcijski račun Trgovca po izdanem predračunu ali ponudbi. V tem primeru velja spletna cena (glej točko 5) in naročilo se obdeluje šele po prejemu plačila.
Trgovec si pridržuje možnost uvedbe dodatnih plačilnih metod, ki bodo objavljene na spletni strani.
5. Cene
Cene v spletni trgovini veljajo za vse uporabnike. Na ceno so lahko dodani dodatki glede na izbrani način plačila (glej točko 4).
Vse cene so navedene v evrih in vključujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Cene ne vključujejo stroškov dostave (glej točki 3 in 10). Vse cene veljajo samo za naročila prek spletne trgovine.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in se lahko kadarkoli spremenijo. Trgovec si prizadeva, da so podatki o cenah ažurni in pravilni, vendar se lahko zgodi, da je cena napačna ali se spremeni med oddajo naročila in njegovo potrditvijo.
V primeru, da se cena spremeni ali je bila napačno navedena, bo trgovec uporabnika pred dokončno potrditvijo naročila obvestil o novi ceni. Uporabnik ima takrat možnost:
a) potrditi naročilo po novi ceni,
b) spremeniti naročilo ali del naročila,
c) naročilo v celoti preklicati.
V nobenem primeru trgovec ne sme uporabniku zaračunati višje cene, prej kot ga o tem obvesti in pridobi njegovo soglasje.
6. Postopek nakupa
6.1. Tehnični koraki za sklenitev kupoprodajne pogodbe
V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:
Prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova ali gesla, če je uporabnik že ustvaril uporabniški račun (glej tudi točko 1).
Iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov.
Izbor izdelka za nakup.
Dodajanje izbranega izdelka v nakupovalno košarico.
Določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici.
Pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna.
Izbor načina dostave izdelka (glej točki 3 in 10).
Izbor načina plačila (glej točko 4).
Pregled naročila z izbranim načinom dostave in obračunanimi stroški, če se ti obračunajo.
Potrditev in oddaja naročila, s čimer se zaključi postopek nakupa (glej tudi točki 6.3 in 6.4).
6.2. Tehnološka sredstva za prepoznavanje in popravljanje napak
Pred potrditvijo naročila je uporabniku omogočeno, da prek grafičnega uporabniškega vmesnika enostavno in brez težav:
vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;
vidi ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine;
spreminja izbrano količino posameznega izdelka in se izračuna nova cena;
odstranjuje izdelke, ki jih ne želi kupiti;
obračuna pripadajoči davek po veljavnih davčnih stopnjah.
Pred potrditvijo naročila je uporabniku omogočeno tudi, da:
spreminja izbrani način dostave;
spreminja izbrani način plačila;
pregleda in potrdi posamezne spremembe.
6.3. Sprejem naročila
Po oddaji naročila uporabnik prejme elektronsko obvestilo o sprejetju naročila.
V roku 12 ur od prejema obvestila lahko uporabnik naročilo prekliče brez posledic. Po preteku tega roka naročilo ne more spreminjati, razen uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe v skladu s 134. členom ZVPot-1.
Uporabniku so v njegovem profilu na spletni strani trgovca vedno dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
6.4. Potrditev naročila
Če uporabnik naročila ne prekliče, naročilo gre v nadaljnjo obdelavo. Trgovec po prejemu naročila:
pregleda naročilo;
preveri dobavljivost izdelkov;
potrdi naročilo ali ga po potrebi zavrne z obrazložitvijo.
Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave kontaktira uporabnika na prijavljeno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila trgovec uporabnika obvesti o predvidenem roku dobave.
Kupoprodajna pogodba med uporabnikom in trgovcem je sklenjena na tej stopnji, razen če potrošnik uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe v skladu z 134. členom ZVPot-1 ali če gre za izdelek, za katerega po 135. členu ZVPot-1 pravica do odstopa ne obstaja.
6.5. Dodatna pojasnila
Trgovec bo uporabnika kontaktiral izključno za zagotavljanje točnosti naročila in dobave, v skladu z zakonodajo o varstvu osebnih podatkov.
Naročilo lahko uporabnik pred potrditvijo preveri in spremeni, kar zagotavlja preglednost in preprečuje napake.
7. Kupoprodajna pogodba
Kupoprodajna pogodba med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) se sklene v trenutku, ko Trgovec potrdi naročilo (glej točko 6.4.). Od tega trenutka dalje so vse cene, količine in drugi pogoji nakupa fiksirani ter veljajo tako za Trgovca kot za uporabnika (kupca).
Trgovec uporabniku ob nakupu izda račun v pisni obliki, ki vsebuje razčlenjene stroške in pojasnilo o pravici do odstopa od pogodbe, če je to v skladu z zakonodajo (členi 134–138 ZVPot-1) in če je to mogoče.
Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila v elektronski obliki je shranjena na strežniku Trgovca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
8. Pravica do odstopa od pogodbe in vračilo izdelkov
8.1. Pravica do odstopa
Potrošnik (fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven svoje poklicne ali pridobitne dejavnosti) ima v skladu s 134. členom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) pravico, da v 14 dneh od prejema blaga podjetju jasno sporoči, da odstopa od pogodbe, brez navedbe razloga za svojo odločitev.
Rok za odstop začne teči naslednji dan po datumu prevzema blaga. Če je bila pogodba sklenjena za več kosov blaga, ki so bili naročeni v enem naročilu in dostavljeni ločeno, začne rok teči, ko potrošnik prejme zadnji kos blaga.
Potrošnik lahko svojo odločitev o odstopu sporoči z nedvoumno izjavo, poslano na elektronski naslov podjetja: info@nakitko.si, ali pa z izpolnjenim obrazcem za odstop od pogodbe, ki je dostopen TUKAJ
8.2. Omejitve pravice do odstopa (Izjeme od vračila blaga)
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe (tj. blaga ne more vrniti), v primeru sklenitve pogodb na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, če velja katera od naslednjih okoliščin (v skladu s 135. členom Zakona o varstvu potrošnikov – ZVPot-1):
Blago je po meri ali izdelano po natančnih navodilih potrošnika (izdelki, izdelani po meri).
Blago je zapečateno in ga ni mogoče vrniti zaradi varovanja zdravja ali higiene, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.
Izjema za higienske izdelke (Nakit): Ker se določeni kosi nakita (kot so uhani, pirsingi in drugi kosi, ki se vstavljajo v prebodene dele telesa ali so v neposrednem stiku s kožo) štejejo za higienske izdelke, kupec izgubi pravico do odstopa od pogodbe, če je bil ta izdelek dostavljen v zapečateni embalaži in je potrošnik pečat/originalno higiensko zaščito po dostavi odstranil.
Blago se hitro pokvari ali mu hitro preteče rok trajanja.
Gre za dostavo zapečatenih avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Gre za dostavo časopisov, revij in periodičnega tiska, razen naročniških pogodb.
Gre za storitve, katerih izvedba se je začela s potrošnikovim izrecnim predhodnim soglasjem in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa, ko je storitev v celoti izvedena.
Gre za dostavo digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu, če se je izvajanje začelo s potrošnikovim izrecnim predhodnim soglasjem in privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa.
8.3. Vračilo blaga
V primeru odstopa od pogodbe mora potrošnik prejeto blago vrniti podjetju najpozneje v 14 dneh po poslanem obvestilu o odstopu. Šteje se, da je potrošnik blago pravočasno vrnil, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka.
Blago se vrne po pošti na naslov podjetja:
NAKITKO d.o.o., Gradiška 40, 2211 Pesnica pri Mariboru.
Potrošnik je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Blago je treba vrniti nepoškodovano, čisto, brez znakov uporabe in v nespremenjeni količini, razen če je bilo blago poškodovano, izgubljeno ali se je količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga, razen če podjetje pristane, da ta strošek nosi samo.
8.4. Vračilo plačil
Podjetje bo potrošniku vrnilo vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov, ki nastanejo, če potrošnik izbere vrsto dostave, ki ni najcenejša standardna oblika dostave, ki jo ponuja podjetje), nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe.
Vračilo plačil bo izvedeno z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nastanejo dodatni stroški.
Podjetje lahko vračilo zadrži do prejema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj – kar nastopi prej.
9. Zakonsko jamstvo za skladnost blaga
(1) Prodajalec je dolžan potrošniku izročiti blago, ki je skladno s pogodbo o prodaji, v skladu z določbami Zakona o varstvu potrošnikov (ZVpot-1).
(2) Blago je skladno s pogodbo, kadar:
ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti, kot je dogovorjeno v pogodbi,
je primerno za posebne namene, za katere ga potrošnik potrebuje in o katerih je ob sklenitvi pogodbe obvestil prodajalca,
je primerno za običajno uporabo blaga iste vrste,
ima kakovost in lastnosti, ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga ter na javne izjave prodajalca ali proizvajalca (zlasti z oglaševanjem, označevanjem ali predstavitvijo blaga).
(3) Prodajalec odgovarja za neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in se pokaže v dveh letih od dobave blaga.
Šteje se, da je neskladnost blaga obstajala že ob dobavi, če se pokaže v 12 mesecih od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače.
(4) Potrošnik mora prodajalca obvestiti o neskladnosti blaga v dveh mesecih od dneva, ko je neskladnost ugotovil. Obvestilo mora vsebovati natančen opis neskladnosti in dokazilo o nakupu (račun, potrdilo o plačilu ali drugo ustrezno dokazilo).
(5) Če blago ni skladno s pogodbo, ima potrošnik pravico zahtevati od prodajalca, da:
brezplačno vzpostavi skladnost blaga (zamenjava ali popravilo),
sorazmerno zniža kupnino,
ali vrne plačani znesek (odstop od pogodbe), kadar skladnost ni mogoča ali bi popravilo povzročilo nesorazmerne stroške.
(6) Potrošnik lahko najprej zahteva popravilo ali zamenjavo blaga.
Šele če to ni mogoče, če prodajalec v razumnem roku ne odpravi neskladnosti, ali če popravek ali zamenjava povzročata znatne nevšečnosti za potrošnika, lahko ta zahteva znižanje kupnine ali odstopi od pogodbe. ZVPot-1 omogoča potrošniku takojšen odstop od pogodbe, če se neskladnost pokaže v manj kot 30 dneh od dobave (83. člen ZVPot-1).
(7) Prodajalec ne sme potrošniku zaračunati nobenih stroškov v zvezi z uveljavljanjem pravic iz naslova neskladnosti blaga (vključno s stroški pošiljanja, delom, materiali in dostavo).
(8) Pravice potrošnika iz tega poglavja ne vplivajo na druge pravice, ki jih potrošnik ima po veljavnih predpisih Republike Slovenije, zlasti po določbah o garanciji za brezhibno delovanje blaga.
(9) Za vprašanja, ki niso posebej urejena v teh pogojih, se uporabljajo določbe Zakona o varstvu potrošnikov (ZVpot-1) in drugih veljavnih predpisov Republike Slovenije.
10. Dostava in območje dobave
Trgovec bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku (glej tudi točko 3).
Območje dostave je omejeno izključno na ozemlje Republike Slovenije.
Enakopravnost kupcev iz EU (prepoved geografskega blokiranja):
V skladu z določili Uredbe (EU) 2018/302 o neupravičenem geografskem blokiranju Trgovec omogoča vsem kupcem, ne glede na njihovo državljanstvo, kraj prebivališča ali sedeža v EU, nakup blaga pod enakimi splošnimi pogoji, kot veljajo za slovenske kupce.
Če ima kupec kraj prebivališča ali sedež v drugi državi članici EU, lahko kljub omejitvi dostave na Slovenijo opravi nakup, vendar mora kot naslov za dostavo nujno navesti naslov znotraj ozemlja Republike Slovenije. Trgovec ni dolžan dostaviti naročenega blaga v kupčevo državo prebivališča ali sedeža.
Stroški in izvajalec dostave:
Pogodbeni partner Trgovca za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Trgovec si pridržuje pravico, da po potrebi izbere drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo mogoče izpolniti učinkoviteje.
Cena dostave znaša 3,99 €. Pri naročilih nad 50 € je dostava brezplačna.
11. Varnost
Trgovec uporablja ustrezna tehnična in organizacijska sredstva za zaščito prenosa, obdelave in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil uporabnikov, skladno z veljavno zakonodajo o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1 / ZVOP-2).
Za varnost svojega računa je odgovoren tudi uporabnik. Uporabnik mora:
Poskrbeti za varnost svojega uporabniškega imena in gesla;
Uporabljati ustrezno programsko opremo in protivirusno zaščito svojega računalnika ali druge naprave;
Ne posredovati svojih prijavnih podatkov tretjim osebam.
Trgovec ne odgovarja za škodo, ki bi nastala zaradi neupoštevanja zgoraj navedenih obveznosti s strani uporabnika.
12. Varstvo otrok
Trgovec v spletni trgovini ne sprejema naročil od otrok, razen če ima izrecno dovoljenje staršev ali zakonitih skrbnikov.
Spletna trgovina ne omogoča dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke, brez nadzora staršev ali skrbnikov.
Trgovec brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne bo zbiral, obdeloval ali posredoval osebnih podatkov otrok tretjim osebam, razen staršem ali zakonitim skrbnikom.
Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerno prilagojena njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti, neizkušenosti ali občutka lojalnosti otrok.
13. Politika zasebnosti
Trgovec varuje osebne podatke uporabnikov v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1 / ZVOP-2 in GDPR).
Zbiranje podatkov:
Ob registraciji in nakupu Trgovec zbira podatke, kot so ime, priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka in podatki za plačilo.
Trgovec lahko zbira tudi podatke o uporabi spletne trgovine za izboljšanje storitev.
Uporaba podatkov:
Osebni podatki se uporabljajo izključno za izpolnitev naročil, komunikacijo z uporabnikom in izpolnjevanje zakonskih obveznosti.
Trgovec podatkov ne posreduje tretjim osebam, razen kadar je to potrebno za izvedbo naročila (npr. dostavna služba, plačilni partner) ali če to zahteva zakon.
Varstvo podatkov:
Trgovec uporablja ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za zaščito osebnih podatkov pred nepooblaščenim dostopom, spremembo ali razkritjem.
Pravice uporabnika:
Uporabnik ima pravico do dostopa do svojih osebnih podatkov, popravka, omejitve obdelave, izbrisa in prenosljivosti podatkov, kot je določeno z zakonodajo.
Pravico lahko uveljavlja preko elektronske pošte info@nakitko.si ali pisno na sedežu Trgovca.
Piškotki (Cookies):
Spletna trgovina uporablja piškotke za izboljšanje funkcionalnosti, analizo prometa in personalizacijo vsebin. Uporabnik lahko piškotke upravlja ali izbriše v nastavitvah brskalnika.
14. Mnenja uporabnikov in ocene izdelkov
Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletne trgovine in namenjeni skupnosti uporabnikov.
Trgovec ne odgovarja za vsebino mnenj, komentarjev in ocen ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki iz tega izvira. Trgovec lahko pred objavo pregleda vsebino in zavrne tiste prispevke, ki so očitno neresnični, zavajajoči, žaljivi, obsceni ali ne nudijo koristi drugim uporabnikom.
Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in Trgovcu dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Trgovec ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za poljuben poslovni namen, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah.
Avtor mnenja, komentarja ali ocene hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja, komentarje ali ocene ter da te pravice brezplačno, neizključno in časovno neomejeno prenaša na Trgovca.
15. Odgovornost
Trgovec se trudi zagotoviti točnost in ažurnost podatkov v spletni trgovini, vključno z informacijami o lastnostih izdelkov, cenah in rokih dobave. Kljub temu se lahko zgodi, da pride do sprememb ali napak, ki so neodvisne od Trgovca. V takšnih primerih bo Trgovec uporabnika obvestil in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila (glej tudi točko 5.).
Trgovec odgovarja za neskladnost blaga v skladu z določili Poglavja 9 teh pogojev (Zakonsko jamstvo za skladnost blaga) in določili ZVPot-1.
Trgovec odgovarja za škodo ali izgubo, ki nastane med dostavo, v skladu z veljavno zakonodajo in pogodbenimi določili z dostavno službo. V primeru poškodovane ali nepopolne pošiljke uporabnik nemudoma obvesti Trgovca, ki bo poskrbel za ureditev reklamacije pri dostavni službi.
Trgovec ne more prenesti zakonsko določene odgovornosti na potrošnika. Uporabnik ne sme biti obremenjen z nepoštenimi pogoji, ki bi mu nalagali obveznosti, ki jih zakon ne predvideva.
16. Pritožbe, spori in uporaba prava
Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnave pritožb. Uporabnik (kupec) se lahko v primeru težav poveže z določenim kontaktnim osebnim preko elektronske pošte: info@nakitko.si. Pritožba je obravnavana zaupno.
Trgovec bo v 5 delovnih dneh potrdil prejem pritožbe in sporočil uporabniku (kupcu) predviden čas obravnave, ter ga obveščal o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval morebitne spore rešiti sporazumno.
Če sporazumna rešitev spora ne bo mogoča, je za reševanje vseh sporov med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) izključno pristojno sodišče v Mariboru. Trgovec in uporabnik (kupec) priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.
Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.
Za razmerja ter pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
17. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi določili Nakitko d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Nakitko.si, kot ponudnik blaga in storitev v spletni trgovini na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS), ki je potrošnikom dostopna tukaj:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Ta ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
18. Spremembe splošnih pogojev poslovanja
Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ali druga področja, povezana s poslovanjem spletne trgovine, ter v primeru sprememb lastne poslovne politike, spremeni ali dopolni te Splošne pogoje poslovanja. O vsaki spremembi ali dopolnitvi bodo uporabniki obveščeni na primeren način, zlasti prek spletne strani.
Vsaka sprememba ali dopolnitev začne veljati z iztekom osmih dni od objave, razen če je sprememba nujna zaradi uskladitve s predpisi; v tem primeru lahko sprememba stopi v veljavo prej.
Uporabnik, ki se s spremembami ali dopolnitvami ne strinja, mora v roku osmih dni od objave preklicati svojo registracijo. Če uporabnik tega ne stori, se šteje, da spremembe ali dopolnitve sprejema. Preklic registracije se izvede tako, da uporabnik Trgovcu posreduje pisno izjavo o preklicu.
19. Varovanje osebnih podatkov
Trgovec se zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov uporabnikov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1, ZVOP-2) in veljavnimi predpisi.
Osebni podatki se zbirajo in uporabljajo izključno za namene:
izpolnitve naročil in pogodbenih obveznosti,
obveščanja o novostih, akcijah in promocijah, če je uporabnik s tem soglašal.
Trgovec osebnih podatkov ne posreduje tretjim osebam brez predhodnega izrecnega soglasja uporabnika, razen če je to potrebno za izpolnitev pogodbe (npr. dostavna služba, plačilni sistem) ali če to nalaga zakon.
Uporabnik ima pravico do pregleda, popravka ali izbrisa svojih osebnih podatkov, skladno z veljavno zakonodajo.
Splošne pogoje poslovanja je sprejel direktor Trgovca, v Mariboru, dne 1.1.2015